آیا لازم است برای تست بیوپسی کلیه برای تشخیص بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم است برای تست بیوپسی کلیه برای تشخیص بیماری های کلیوی

است بیوپسی کلیه آزمایشات لازم برای تشخیص بیماری های کلیوی؟ در طی فرایند سوزن بیوپسی کلیه به کلیه وارد شده و مقدار بسیار کمی از بافت مورد بررسی قرار. بیوپسی کلیه آزمون دقیق ترین برای تایید تشخیص بسیاری از بیماری کلیه است. با این حال، این می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها منجر شود، حتی به علت عفونت و سایر مشکلات، به طوری که برخی از مردم می خواهم به آن اجتناب کنند.

است بیوپسی کلیه به یک آزمون تشخیصی برای تشخیص نارسایی کلیه لازم است؟

در واقع، مردم نمی خواهند به انجام بیوپسی کلیه، اما یکی دیگر از تست است که همان اثر را در بیوپسی کلیه وجود دارد. این آسیب کلیه، آن را می توانید بخش های آسیب دیده از کلیه و میزان صدمات او را تشخیص دهد. در این مورد، مردم لازم نیست برای انجام بیوپسی از کلیه است که ممکن است آسیب مصنوعی را کاهش دهد. صدمه به کلیه ها می توانید پزشک به تشخیص دقیق و میزان آسیب کلیوی و استفاده بالینی مستقیم داروهای کمک کند. آزمون آسیب کلیه ها شامل پروتئین ادرار کل، میکروآلبومینوری ایمونوگلوبولین G ادرار (U-از IgG)، فشار اسمزی ادرار و غیره.

از بالا ما می دانیم که بیوپسی کلیه است لازم به آزمون برای بیماری های کلیوی نیست، این یک آزمون انتخاب خوبی بر روی کلیه ها است.

بیمارستان دستور داده است آخرین تجهیزات تشخیص پیشرفته، به تجزیه و تحلیل وضعیت این بیماری است. این بهتر از bispsiya کلیه. مرکز بازرسی با 96 مجموعه از تجهیزات مربوط، از جمله بکمن CX-9 تجزیه و تحلیل بیوشیمی اتوماتیک مجهز، TOPCON TRC-300 غیر فوندوس بررسی دوربین شبکیه Mindray DC-7 سونوگرافی کالر داپلر B، روشه کوباس C501 تجزیه و تحلیل شیمیایی ماژول، BACT / ALTER 3D فرهنگ خودکار خون و غیره. هنگامی که اطلاعات دقیق و به ایجاد شرایط مناسب برای درمان بیماری کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید با ما ارسال Asya.yue@mail.ru E یا رفتن به دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +86 13292893707، ما در اینجا به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: